NOWE PUBLIKACJE

Sponsorem publikacji jest:

Miesiąc miodowy w Kościelisku

niedziela, 05 sierpnia 2018 // Wyświetlony: 88

Najpiękniejsze chwile naszego życia spędziliśmy w Kościelisku. Długo z  zastanawialiśmy się nad tym, jakie miejsce wybrać na naszą podróż . Ja marzyłam o ciepłym kraju, gdzie wygrzałabym się na plaży, by złapać piękną opaleniznę. Walczyliśmy długo, baza noclegowa – klik, biura podróży, rozkłady jazdy – cały czas zmieniałyśmy plany. Postawiłyśmy na kompromis – Tatry. Nigdy nie zostanę fanem długich pieszych wędrówek, ale ta atmosfera, klimat – nie do przebicia. Nigdzie indziej nie ma tak pięknych widoków, jak tutaj.

Zaprzyjaźniłyśmy się z jednym Bacą, który codziennie dostarczał nam świeży serek. Musiałam odstawić dietę, bo to jedna z najlepszych rzeczy jakie jadłam. Do dziś utrzymujemy kontakt i raz na jakiś czas dostajemy apetyczną paczkę.

Ja odkryłam swoje nowe miejsca na robienie zakupów, a reszta park linowy. Zwiedziliśmy jaskinie, schroniska, muzea, parki. W naszych górach naprawdę jest co robić. Nigdzie indziej nie znajdziesz lepszego miejsca na piknik, a to najprzyjemniejsze chwile pod słońcem. W zależności od budżetu i potrzeb możesz wybrać bardzo różne oferty noclegowe i jedzeniowe. My zdecydowaliśmy się na luksusowy apartament, bo to był mój warunek przyjazdu. Ale szczerze mówiąc? To nie było nam wcale potrzebne. Teraz sobie myślę, że nocleg w ciasnym namiocie może być jeszcze bardziej atrakcyjny.

W Kościelisku naprawdę można poczuć się jak w domu babci. Ludzie są przemili, a rodzinna atmosfera jest nie do podrobienia. Nigdzie za granicą tego mieć nie będziecie. Gdyby ktoś, rok temu powiedział mi, że najmilej będę wspominać wakacje w Kościelisku – nie uwierzyłabym mu. Z pewnością pojawimy się tam znowu za jakiś czas.

wstecz

Podobne artykuły:

Domki dla lalek dla każdej dziewczynki

Domek dla lalek to najpopularniejsza zabawka każdej dziewczynki. Dawniej każda z nich marzyły o takim elemencie. Obecnie rynek się zmienił i jest wiele innych, ciekawych rzeczy. Mimo to wszystkie dziewczynki powinny posiadać domek dla lalek. Opiekowa...

Co można kupić w sklepach internetowych?

Rozwój sieci internetowej sprawił, że nasz świat kompletnie się zmienił. Dzięki Internetowi, możemy szybciej zdobywać nowe wiadomości, możemy szybciej się uczyć, czy też zaciągać szybkie pożyczki. Ale Internet, całkowicie zmienił także i nasz ...

Europejski Szlak Gotyku Ceglanego

Europejski Szlak Gotyku Ceglanego (EuRoB) to wyjątkowa, międzynarodowa trasa turystyczna, która łączy ze sobą miasta siedmiu nadbałtyckich państw (Szwecji, Danii, Niemiec, Polski, Litwy, Łotwy i Estonii), charakteryzujące się ceglaną architekt...

Club Wellness

Klub fitness koncentruje się na modelowaniu oraz ujędrnianiu sylwetki. Mamy innowacyjny, rozległy oraz przyzwoicie wyekwipowany lokal. Dostarczamy pełny komfort oraz dyskrecję. Zarządzamy kapsułami odchudzającymi, platformą wibracyjną,  siłownią...

Przewozy towarów

Jeżeli mamy na myśli przewóz towarów przez przedsiębiorstwa przewozowe, to już możemy uzmysłowić sobie istotę definicji spedycji. Stad już krok do różnych podziałów. Jednym z nich jest podział, który powstaje jeżeli...