NOWE PUBLIKACJE

Sponsorem publikacji jest:

Miesiąc miodowy w Kościelisku

niedziela, 05 sierpnia 2018 // Wyświetlony: 69

Najpiękniejsze chwile naszego życia spędziliśmy w Kościelisku. Długo z  zastanawialiśmy się nad tym, jakie miejsce wybrać na naszą podróż . Ja marzyłam o ciepłym kraju, gdzie wygrzałabym się na plaży, by złapać piękną opaleniznę. Walczyliśmy długo, baza noclegowa – klik, biura podróży, rozkłady jazdy – cały czas zmieniałyśmy plany. Postawiłyśmy na kompromis – Tatry. Nigdy nie zostanę fanem długich pieszych wędrówek, ale ta atmosfera, klimat – nie do przebicia. Nigdzie indziej nie ma tak pięknych widoków, jak tutaj.

Zaprzyjaźniłyśmy się z jednym Bacą, który codziennie dostarczał nam świeży serek. Musiałam odstawić dietę, bo to jedna z najlepszych rzeczy jakie jadłam. Do dziś utrzymujemy kontakt i raz na jakiś czas dostajemy apetyczną paczkę.

Ja odkryłam swoje nowe miejsca na robienie zakupów, a reszta park linowy. Zwiedziliśmy jaskinie, schroniska, muzea, parki. W naszych górach naprawdę jest co robić. Nigdzie indziej nie znajdziesz lepszego miejsca na piknik, a to najprzyjemniejsze chwile pod słońcem. W zależności od budżetu i potrzeb możesz wybrać bardzo różne oferty noclegowe i jedzeniowe. My zdecydowaliśmy się na luksusowy apartament, bo to był mój warunek przyjazdu. Ale szczerze mówiąc? To nie było nam wcale potrzebne. Teraz sobie myślę, że nocleg w ciasnym namiocie może być jeszcze bardziej atrakcyjny.

W Kościelisku naprawdę można poczuć się jak w domu babci. Ludzie są przemili, a rodzinna atmosfera jest nie do podrobienia. Nigdzie za granicą tego mieć nie będziecie. Gdyby ktoś, rok temu powiedział mi, że najmilej będę wspominać wakacje w Kościelisku – nie uwierzyłabym mu. Z pewnością pojawimy się tam znowu za jakiś czas.

wstecz

Podobne artykuły:

Perfekcyjny sposób na prezent

Często brakuje nam pomysłów na idealny, a zarazem niepowtarzalny prezent dla ukochanej osoby. Kupowanie kolejnej książki, nowej płyty, pięknego płaszcza albo bilety do teatru nie zawsze są zaskakującym podarunkiem dla tego jedynego lub tej jed...

Nowoczesne metody docieplenia poddasza

Metody w budownictwie tak samo jak w większości pozostałych dyscyplin energicznie się kształtują oraz każdego roku możemy obserwować coraz to oryginalniejsze schematy, jakie jeszcze parę lat temu mogły nam się tylko przyśnić. Sięgając myślą wstecz...

Mielno - zabytkowe miejsca do odkrycia

Mielno jest obecnie jednym z najpopularniejszych nadmorskich kurortów. Miejscowość ciągle intensywnie się rozwija i rozbudowuje, obecnie liczy ponad trzy tysiące mieszkańców, jednak ciągle nie ma praw miejskich. Impulsem do rozwoju M...

Pomniki Zaniemyśla

Zaniemyśl to dość duża wieś (do roku 1948 posiadała prawa miejskie), która od pewnego czasu zyskuje uznanie wśród turystów odwiedzających Wielkopolskę. Dzieje się tak, dlatego iż Zaniemyśl posiada wiele atrakcji turystycznych, a ...

Cena książki

Dla wielu ludzi czytanie książek to pasja, którą można wbrew pozorom realizować na wiele sposobów. Wybór w tejże dziedzinie związany jest nie z rodzajem książki lecz jej dostępnością. Jak powszechnie wiadomo cena książki jest zwy...